2010年4月12日 星期一

Love @ Cebu Day 2


又係好好天~~



一早9:00就起身食早餐~~



感覺真係好好~~~



超多野食,食完只係夠時間俾我地去swimming pool浸一浸~~



去左尋日無去既swimming pool~~~



真係好正ar~~~



當然仲有個infinity pool~~~



仲有去左海灘既另一邊﹗我地發現原來尋日我地無浮過既果邊仲多魚~~


其實一早沙灘已經迫滿左人﹗好想浮潛多次ar~~


唔緊要下次會再黎shangrila~~



so relaxing~~



check-out了~~

好唔捨得,下次黎會再book返shangrila~~



搭的士去Ayala Mall,因為要唱錢同買船飛~~

有好多小朋友佢地會響紅綠燈前面等d車停,之後叫d人俾錢.....唉~~好心酸~~

佢地唱緊nobody nobody but you~~

Cebu好多Korean,我地都成日聽到有人同我地講" 阿ni 阿些yo"....=.=



原來響mall度買船飛一張要100 peso service charge~~

唔抵~~


我地買左件情侶裝~~



因為仲係好飽就是但食左個tea~~



響超市買左d野,就返去bluewater check-in喇~~

今次搭的士學到野,司機問我地知唔知價,其實我地唔知,就話200 peso,佢話250 peso,點知佢一路開住個錶,165 peso就到左,佢真係好勁~~earn左100 peso~~



以為resort好大,出入都要坐車,但其實我地住既Amuma Suit好近Lobby同埋好近Beach~~



個Beach無Shangrila咁大,不過都ok~~



對面有個人工島~~

我地見水位唔高就諗住行過去﹗點知行行下見到d沙有d蟲蟲,我好驚,跑返轉頭,有2個男人叫我地過去佢隻boat,我地以為係酒店d人,點知唔係,好彩我地無事,係俾佢地煩左一陣﹗



因為我地話有另外一對情侶同我地一齊我地要問左佢地意見先知join唔join佢地d tour,搞到我地連beach都唔敢留低~~


又搞到我地最後都上唔到個人工島....=.=



返左去酒店swimming pool玩~~



見夜左又行去沙灘點知佢地都仲響度~~~


hahaha~估唔到去chocolate hill 都有呢個動作~~



酒店有好多設施,有得上網tim ar~~



呢間就係我地既Amuma Suit~~

Book呢度因為Justin鍾意佢個toilet~~

 


 

房出面就係swimming pool~~

 


 

個浴缸~~

 

其實真係幾特別~~


 

間房~~

 


 

門口~~

真係好大,仲大過Shangrila~~

 


 

係時候去食晚飯喇~~

 


 

第一次Maribago Grill~~

 

環境好好~~舒服~~

 


 

個yao魚圈Justin第2晚黎又叫,佢話真係好好食~~

 

個Maribago炒飯勁正~~

咁大碟但我地都食左大半~~

 


 

Lapu Lapu魚~~

好新鮮,好好食~~

 

仲有個蝦............好味到唔識形容~~

果個mango shake又係好好飲~~


仲有貓貓陪田玩~~



最後叫多左個Halo Halo甜品~~

不過味道麻麻~~


1500 peso都唔洗ar......

因為咁好味﹗所以呢度成為左我地飯堂......去7日食左3晚~



我響超市買哂所有芒果乾試味,不過最後都係買左7D.....因為真係唔同LEVEL~~


2 則留言:

  1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除