2012年7月4日 星期三

Aramis



黎到第4次TREATMENT﹗ Elaine幫我試左個眼既Aramis 冰凍光學膠原自生 ~~

其實Emily 都有做過,佢個治療師仲好好咁幫佢打全面﹗

不過Elaine只係肯幫我整眼周邊~~

佢係凍凍地,完全唔痛,按一下會打3下﹗

做完感覺好似FIRM左~~~

試完先做CPS,其實整左3次已經見到效果,好轉左好多﹗

做完佢SELL 左我一陣,不過我真係唔會考慮,因為岩岩先俾完1萬~~

2000 X 6 X 0.9 再扣埋之前張COUPON,佢再送多2次CPS﹗個OFFER 都OK嫁﹗

不過如果我同J 講又俾多一萬,佢一家殺左我﹗

所以都係算啦﹗我寧願下年年頭,真係仲未搞掂先再考慮打光﹗

沒有留言:

張貼留言