2012年7月8日 星期日

牛角




星期六完左公司workshop之後約左宇珊,佢提議食牛角

其實開左咁耐,我第一次食,不過真係要早小小去排,我地等左差不多個半鐘﹗



2個人叫左2款肉,呢個係牛肋肉




d燈光搞到個樣有d怪,其實我都ok鍾意燒肉.....




野菜 +豆腐

咁多款入面估唔到最好味係雞比姑﹗

第2係粟米




第2款肉係一口牛,不過有小小筋,麻麻地~~~




除左牛角飯,仲叫左個梅子面,都幾得意﹗

下次試下佢其他面先~~~




當然一人一個銅鑼燒~~

綠茶 & vanila 味~~




宇珊教我點燒......




不過我都係燒濃左﹗

其實味道同價錢都ok,遲d同J 再食先﹗

呢個WEEKEND 佢同朋友上左長隆,有時輕鬆下都幾唔錯~~~~

沒有留言:

張貼留言