2012年7月13日 星期五

泰式食


自從CECI轉左去天后之後就小見左,不過我地都成日MSN,是日原本約左食渣甸街樓上一間日式蛋包飯﹗

點知去到無位..........=.=

最後食左泰式食,成日都黎食LUNCH,DINNER真係第一次﹗


2個人叫左柚子沙律、炒芥蘭同明爐鳥頭

我其實好小食呢D泰式魚,不過估唔到味道都OK,好彩唔係好辣~~~


沙律個味幾好,不過有我最唔LIKE既花生....=.=

我地傾左好多野,仲講起地鐵D變態佬~~

我發現自己大膽左好多,換轉以前真係唔敢出聲,而家AT LEAST 都會叫佢唔好再貼咁埋﹗

女人仔真係要好好保護自己~~

沒有留言:

張貼留言