2012年7月12日 星期四

MUA 3rd Trial

試完NICOLE 之後隔左2日就去KIKO AU度試妝喇,KIKO STUDIO 響旺角,上到去都幾大,成台都係化妝品,好誇張,不過感覺上佢無NICOLE咁整齊﹗

NICOLE 係所有掃都洗到牢乾乾淨淨,連個粉POK都好似新既一樣~~~

KIKO 幫我落左小小妝之後就問我換唔換埋婚紗,當然換啦,成件事好似好MATCH咁﹗

之後就開始喇,先FU一個MASK,佢一邊整頭,一邊問我有無試過妝,之前有咩唔鍾意~~~

(不過感覺上個MASK 有D HEA~~ )

KIKO 性格真係同NICOLE 好唔同,KIKO做咩都想問左你意見先,你OK先整,感覺上就好似無咩主見,所以我要搵多D自己鍾意既頭、妝去俾佢做REFERENCE~~~

以下係大部份人最鍾意既髮型~~~


第一次試著婚紗,感覺上自己好肥.......=.=


KIKO 係第一個幫我連個嘴同個博頭都化埋既MUA,佢好快手,個半鐘就咩都搞掂哂﹗

不過個嘴仲係唔多滿意,太深色~~~

佢幫我打左好多層底,有SKII、YSL...............

真係支支都係明牌

因為下巴比較深色,所以佢用個小小"LINK" 身既BASE﹗

佢個粉底用得厚過NICOLE,不過就無咩用遮暇都已經OK~~~

呢個髮型我麻麻地,唔自然~~


J 話呢D婚紗唔襯我,因為我好似好矮~~~


呢個係第2個髮型,其實係就咁翹上去,呢D係真花~~~


我分析過點解我會覺得NICOLE化得我老,係因為個"計" 同埋個陰,我要個陰遮左我大半個額先OK~~~



後面﹗



其實對眼都係NICOLE做得仔細D,NICOLE 分3次痴,不過我相信當日KIKO都會做得DETAIL過今日好多﹗

EYE SHADOW 我都要再同佢傾下點整最好~~~

真係成台都係野...=.=


KIKO 話到時如果我皮膚OK,佢會用噴槍﹗

婚前一星期可以上去開會,傾下個妝同頭,因為我仲未知自己會揀咩衫....><


希望之後2次既PRE WEDDING 可以再俾多小小靈感我,到底咩妝咩頭襯我﹗

其實整完我無咩感覺,唔覺得整得好靚,不過同行既SHIRLEY 同蘇菲都覺得OK,加上我已經搵左好多個都無期,所以都乖乖地俾左訂~~~

我有個中學同學結婚,我個伴娘CELIA覺得人地個妝化得好,叫我試下佢個化妝師LILI,其實CONFIRM KIKO 前我都打左俾LILI,佢仲有期,不過當我睇左佢FB 其他相之後我決定唔試喇,因為佢個個人都係化呢個超大眼妝............=.=

我覺得感覺上係好精神好SHARP,不過我唔想咁誇﹗(本身呢個同學已經係靚女﹗)

其實我都有心思思好想再搵過第2個MUA,不過我真係好迷網............=.=

1 則留言:

  1. 小車, 我是小車2012年7月13日 下午3:41

    我覺得最後果個好襯你!
    [版主回覆07/13/2012 15:56:49]不過我覺得化完個樣唔夠SHARP 醒﹗唔識點講,無叮一聲既感覺

    回覆刪除