2012年7月26日 星期四

韓松


WOW 好耐無見KENNY 同FANNY喇﹗

因為FANNY畢業,所以約我地出黎食野,太好喇,有個人做主動~~~

是夜揀左柯士甸道既韓松﹗

3個人叫左個2人餐,再加左個泡菜餅 & 冷面~~


前菜有6碟,不過感覺上唔多吸引﹗

全部都係菜,味道唔太討好....=.=

2人餐有一個王牛排、1碟雞、一個牛肋骨湯 & 石頭飯﹗

個王牛排肉質真係唔錯,好好味﹗

個湯同石頭飯就普通,石頭飯太濃.......=.=


個泡菜餅都OK,不過油左小小﹗

冷面味道OK,不過質感有D怪~~~


呢排因為個陰太長,忍唔住夾起佢,哈哈......

我個額真係好高.......=.=

所以我真係覺得自己忍唔到咁耐,要留長到結婚果日,為免影響心情,我EMAIL左KIKO問佢剪短得唔得﹗

好彩最後都OK,希望到時個陰聽聽話話啦﹗



FANNY真係好多野講呀﹗

KENNY都話好彩有佢,我地SHARE下近況,返工,搵工~~

希望FANNY快D搵到份正工啦﹗

沒有留言:

張貼留言