2012年7月29日 星期日

女人錢真係易搵~~

上次ELAINE 說我買ARAMIS,不過真係太貴喇,$9800 只係得6次,試做完個效果又唔係有咩大分別﹗

 所以我都無咩諗買唔買好~~

今次去做TREATMENT,佢又講返ARMIS,不過真係太貴唔諗~~

之後佢改變策略,說我買水晶磨皮,我個PACKAGE 其實包左一次﹗

佢介紹水晶磨皮好似好好,去印快,佢知我9月影PRE WEDDING,所以話8月幫我做密D

又話8月頭就加價.............=.=

我買之前都有打電話問左EMILY,不過佢話佢都無做過,佢仲話咁6次 $2160都唔係貴

如果真係去印快D,真係好吸引呀﹗

所以我又落左搭

佢仲幫我BOOK左時間放工去做,8月TOTAL 做5次,不過返黎公司上網睇返,好似唔可以做咁密,大部分人話2星期一次,下次試完再同佢夾過時間先~~~

網上面得好小REENEX水晶磨皮既討論 / BLOG,真係唔知好唔好,有D仲話同HGF 差唔多﹗

HGF 我見就好多人都好鍾意~~

我真係唔可以再落搭喇,唔係真係俾人滅口

今次我已經唔敢話俾J 聽喇﹗

買完之後即刻睇到呢篇:如何避免被脅持碌卡

沒有留言:

張貼留言