2012年7月15日 星期日

尋找THE ONE


其實搵完MUA 下一個TASK 就係婚紗晚裝~~~

不過我真係無咩心機,可能真係太多唔知點搵......

原本星期六話去EXPO 睇下,不過最後決定都係去左尖咀金巴利道再睇下~~

J 好好咁幫我打左去幾間度約時間,因為要約左時間先有得試﹗

我都唔知佢點搵呢幾間野返黎,不過我心入面其實好開心,因為感覺到佢真係好錫我

第一間去左PRINCESS WEDDING,試左2件婚紗,2件晚裝﹗

我自己其實鍾意A LINE簡單款,SALES 介紹左呢件中間有小小特別既俾我試~~

因為唔影得相,所以只係可以影返MODEL D 相﹗


著左上身發現自己個博頭都幾橫,好似唔係幾襯呢D~~


第2條就試個拖尾長小小,會落鋼紗款﹗

呢D款望落真係無咁肥


長拖尾感覺GRAND D~~~

不過我唔會要個蝴蝶........


呢件係SALES 介紹,其實我唔鍾意咁多閃石﹗

試完J 都話麻麻~~


第4件試左桃紅色,唔知呢D色襯唔襯呢!!!??


之後就去左第2間青樺,其實睇相真係無一件鍾意,SALES 俾左4件婚紗我試,J 好鍾意第一件﹗

長拖尾,低胸心型,後面腰位有一執紗~~

我自己就覺得誇左小小,不過我覺得呢件都幾新,都幾襯我....


第2件係有小小袖既~~

呢件感覺上著得瘦D,個拖尾都係好長~~~

UM~~~其實頭2件感覺上都唔錯﹗

J 差D已經想俾錢落訂........=.=


第3件係新貨,所以無相,不過我著完覺得麻麻~~~

第4件係試玩既~~~

腰位全通花,其實我係想試下一層層紗襯唔襯,不過感覺上都係會矮DD~~

最後無試到晚裝就走LU,呢間鋪好多衫都收埋,又會借俾人影PRE WEDDING,感覺上會易殘D﹗


最後一間去左ETERNITY,試左2件晚裝,第一次試著黃色~~~

另一件試左黑色上身,粉紅色下身,感覺上都OK好睇﹗

不過ETERNITY 同PRICESS WEDDING有D 衫都一樣,唔知係咪有咩關係﹗

J 話下星期去中環試埋就要決定喇,佢自己就決定左響青樺果度租2件禮服,影PRE WEDDING同埋 BIG DAY﹗

唔知道一套禮服租3日 $980 係咪正常價錢呢!!!???

試左3間之後J 有叫我再去睇下試下,不過我真係好支力喇﹗

唔想再睇,於是轉左去睇WEDDING RING~~~

我以為J 望住著婚紗既我無咩感覺,點知佢無LALA 話:"你著婚紗好靚呀﹗"

冧屎人咩.........

1 則留言:

  1. * 懶懶熊 * jojo *2012年7月17日 中午12:19

    婚紗有時都要試上身先知自己著得靚唔靚呢~試多d啦~^^~
    [版主回覆07/17/2012 21:26:23]係呀!真係要試過先知!

    回覆刪除