2012年7月27日 星期五

北角添好運


自從旺角添好運出左名之後試過2-3次去排,但都係唔成功,知道佢開左幾間分店於是揀左北角試一試﹗

我地當日2點倒去到,門口居然無咩人,個STAFF仲話好快有得入

唔洗排就有得食,感覺好正~~

入面都幾大,不過佢開放式廚房,我地住左響廚房隔離D位,真係好熱,一邊食一邊流汗


點心價錢由$14 -$22,$22一碟點心都好似幾貴~~~


第一碟黎既係叉燒腸,聲稱用拉布方法整,不過感覺上唔多似細個食既拉布腸﹗(普通)


第2碟係台台都叫既酥皮叉燒包,其實我唔愛叉燒包,呢種酥皮都唔係我杯茶~~~


所以我既評語應該唔可以作準~~



第3樣係排骨飯,得一粒鳳爪﹗都幾乒味,不過個味道有D怪~~

反面D排骨就幾唔錯,滑~~

馬拉糕我就覺得OK,J就話好差,無味﹗


燒賣都係普通,唔值 $22﹗

反而牛肉球唔錯,我平時唔鍾意食,都食左一粒﹗

加埋每位$3茶錢,結論係: 如果旺角都係咁上下既食物質素,叫我排幾個鐘.......唔食好過﹗

沒有留言:

張貼留言