2012年7月5日 星期四

MUA 2nd Trial

當BOOK左酒席同埋PRE WEDDING 之後,我最緊張既一件事就係MUA~~~

因為一個化得你靚既MUA 真係比任何野都重要﹗

試完SHARON之後,我好努力咁睇睇睇...........

當然我都係主力響BLOG SEARCH,ESD LIFE 感覺上真係好多廣告,我有D反感,第一個EMAIL問期既就係我睇左幾年,一直都好鍾意佢D妝好清新既GINGKO,可惜無期﹗

發現GINGKO 下年加價加到 $12880.............. 嚇死人咩~~

之後都係一D其他人打出黎比較多正面COMMENT 既 MUA,CHRISTY WONG、ADA YIP、YVONNE@ANNA CREATION、FIONA FI、SANDY WONG@MERRY MERRY~~

不過通通無期

果一下我個心真係有D驚,到底係無MUA,定係我搵既太出名、定係我果日真係好多人結婚

只係得AS MAKEUP (阿石) 同埋KIKO AU 覆我話有期﹗

其實一開頭我都無理佢地既作品,只係問左有無期先,之後我就慢慢睇返阿石同KIKO 既作品喇~~~

阿石應該經驗好豐富,佢個個新娘化得幾靚,個頭都整得唔錯,不過我唔鍾意佢好多附加費,星期六/日要加$1000、遲過10:30 要加$500(半小時)、早過9:30到要加的士錢,加加埋埋我諗成個PACKAGE 要 $12000,J 知道D化妝咁貴之後同我講話佢D同事岩岩結婚,都係搵D $5XXX,佢唔明點解我樣樣野都貴過人地咁多﹗其實我都有小小唔開心,不過我都知道佢都係想我地留返多小小錢,唔想結完就咩都洗哂,佢都就左我BOOK 左個咁貴既PRE WEDDING,所以最後我放棄阿石﹗

KIKO AU 係比較清D,我自己都鍾意清清地,最緊要修下我D輪廓,因為我個鼻唔高﹗D頭佢都會用我大愛既花花 (不過花就要自己買,好驚買錯﹗)

其實KIKO 都唔平,FULL DAY: $9680,試妝 $800,因為我晏晝唔行禮,只係影相,所以我想揀早+午+晚,不過KIKO 無呢個PACKAGE,睇下有無得再傾~~~

佢早+晚 $7680

我心入面覺得要試2次先知自己LIKE 咩STYLE,所以聽同事介紹左NICOLE LEE @ NIC MAKEUP,我見到佢D頭都幾鍾意呀﹗不過有D同事就話佢D妝化到D新娘比較成熟﹗其實我真係好怕果日會俾人覺得我老過J,不過唔試過唔知,同埋最緊要有期~~

NICOLE 試妝 $600, FULL DAY $8800,早+午+晚 $6800,聽落 $6800 係一個好正常既價錢~~~

就係咁就BOOK左呢2間TRIAL﹗

當然先試左NICOLE,當日我同J、MANDY、蘇菲先上去,我地開始傾下想整咩頭、BIG DAY前有咩要整左先......

之後SHIRLEY就打黎,NICOLE就話:"唔好意思呀,我其實有寫到只可帶兩位朋友,不如其餘兩位朋友落去食個飯先再上黎睇...." 我男朋友就話不如佢落去﹗之後nicole都唔想我男朋友一個人落去都有叫佢留低﹗其實我本身真係諗住叫佢地其中2個TAKE TURN咁去食野,點知shirley食左tea,而我地搵路又行左一身汗,所以最後4個都留左響studio,係我安排得唔好﹗

我希望2個姐妹可以睇哂2次試妝,mandy 就係因為學過下化妝所以先叫佢黎俾d意見,其實佢同J下次試妝時間唔ok,係我又想唔同人俾意見,所以搞到好多人...=.=

之後就開始化喇,NICOLE先幫我修眼眉,之後打底都打得好薄,不過我面上既印佢就用左好多遮暇膏,佢痴左一層假眼睫毛,我鍾意佢剪開3份,感覺上自然D~~

不過佢就無咩用眼線﹗

化得底妝用左個半鐘~~

之後整頭加眼影都好快﹗

第1個造型:

點講呢..........我覺得成個妝同頭好似唔多襯自己﹗(唔識講有咩唔襯﹗)



個樣有D惡,有D老﹗同事話似70年代既人...........



係咪因為頭頂!!??

定係我條眉??



後面就有D亂,鬆但唔好散~~~



我諗呢個係掛頭,不過佢呢個頭轉左深D既眼影﹗

MANDY叫NICOLE 幫我貼左雙眼皮膠紙~~



好彩無同條頸2節色~~



次次都LIKE 後面﹗



MANDY叫NICOLE 幫我下巴打多D光影粉﹗

不過NICOLE就話好小人會打下巴位~~~



其實成晚個氣氛有D怪,NICOLE 又唔多講野,我都有D驚~~~

可能平時我係多野講果D,所以性格上同NICOLE唔太夾﹗

OVERALL 佢個妝係做得唔錯,(嘴可能都要化一化,而家睇到好唔同色﹗)

不過髮型我自己就麻麻......><

沒有留言:

張貼留言