2012年7月26日 星期四

GLC Girdle

其實差不多係時候要買GIRDLE,因為太懶再SEARCH,於是去左最多BLOGGER 去既GLC~~~

原本約左星期一上去試,點知打風,好彩星期3都有位﹗

準時7點上到去, 是夜仲叫埋FANNY,試完之後一齊去食飯~~~

鋪入面得老闆娘一個,1對1 都幾GOOD﹗

佢介紹左4款,1. 普通無得加PAD,2.有得加PAD,3. DEEP V, 4. 腰位有通花喱士

我揀左普通有得加PAD 同 DEEP V 2個款去試,FANNY話以為我會揀喱士,其實我覺得喱士都好靚,不過著左 束腰褲之後其實唔係好睇到﹗

有得加PAD 果個款試左有加同無加,好似加左個形好D~~~


DEEP V 個款好似無著得個形咁靚,不過如果真係著DEEP 小小既晚裝,我覺得呢個V 都幾緊要,我仲記得IWIN 結婚果晚件晚裝有小小見到個GIRDLE 邊﹗

我地猛幫佢痴膠紙....=.=

出黎個效果唔好,所以V 左先應該無死掛﹗

PHOTOS COPY自GLC

老闆娘仲俾左個扣我,如果件晚裝真係露出小小邊位,可以訂落去,咁就萬無一失啦﹗

V 同普通相差 $200,我揀左V,雖然我仲未揀婚紗晚裝~~~

褲我都有試2個款,揀左個緊D既﹗哈哈﹗最緊要瘦﹗

原來著GIRDLE都係一個學問,要扣左先 (最低果3粒扣最入﹗)之後著左褲COOL住個GIRDLE,之後就由邊位拉上去,再整返好D﹗

因為好似加左PAD 個形好D,所以我買埋果2塊膠~~~

唔怪得我男朋友話我咩都貴過人,未必有用既野都買左先算...=.=

沒有留言:

張貼留言