2012年7月16日 星期一

婚介

睇婚紗睇到支力,所以轉左睇婚介﹗

其實我無咩IDEA / 要求,所以都係由D名店開始睇~~

去左Heritage1881行左 LV、GUCCI、VCA、PIAGET、Cartier、Tiffany~~

LV 果隻中間一粒石,側邊係有幾個LOV 位,不過感覺上唔鍾意﹗

(PS: 我第一次入呢間LV,真係大到呀,會盪失路....)


(Copy From Gucci Website)

GUCCI就太誇張,大大個GG LOGO 響對介指上面....=.=

VCA 其實都幾岩我心水,我鍾意佢簡簡單單一粒石果D款~~

側邊有佢個牌子都OK~~

不過佢D 人流管制都幾怪,店入面明明得4個人,不過都要響門口等陣,好彩店員態度都幾好﹗

Cartier 同 Tiffany SALES 就最唔Friendly,估唔到J 話佢幾鍾意 Tiffany~~




呢D一粒就好岩FEEL~~




不過J 話如果買名牌應該要有LOGO...=.=



成晚最令我印象深刻既係PIAGET,唔係因為佢D款,(某D款都幾好﹗)而係佢SALES 態度超好﹗

試左幾隻之後仲俾左2本CATALOG我地返去慢慢睇

搞搞振,無幫襯~~~



哈哈﹗我仲未分到18K 同 鉑金,聽左好多個價錢由萬幾至二萬幾,真係唔記得邊隻打邊隻

J 話佢朋友可以幫我地度身訂做......

唔知訂做好,定係買現貨好呢~~~

沒有留言:

張貼留言