2012年7月14日 星期六

Elyze 機能瘦身

Join Reenex 佢送左一次Elyze機能瘦身俾我,其實我一次都未試去呢D瘦身中心﹗

不過因為感覺上Reenex都信得過,所以就抱住一試無妨既心態約左星期五去試一試~~~

上到去又係先填FORM,其實我已經係佢客戶咩資料都齊啦,又要再填咁真係好麻煩﹗



之後就入房見治療師,先用呢部機,做一個簡單身體檢查,度高、磅重,脂肪比例,水份,蛋白....
原來我只係157CM高,全部指數都係NORMAL 既中間,我覺得自己身體都算唔錯﹗
 脂肪正常RANGE 係 20 - 25,而我就係22~~

治療師話可以減到20,唔知計左D咩數,話可能減到6磅﹗

之後就介紹不同儀器,今次我就試RF 射頻,用熱力,達到FIRMING同燒脂~~~



咨詢完之後就入房喇,間房都幾大,要先換衫~~~


房入面有全身鏡,治療師會同你一齊望鏡,睇下到底邊PART 最大問題﹗

之後先決定做邊PART~~~

我其實想試下做腰,不過今次治療師建議做手臂﹗

都好呀,著婚紗手臂緊要D~~~



就係呢部機,佢有2個頭,一打落黎係有小小凍,不過之後會越黎越熱,之後就要換第2個頭﹗

不過有時就真係會太熱........=.=

佢話做完就好似做左半個鐘運動,雖然今次係做手臂,不過佢都有做小小背肌,原來FIRM左個BACK成個BODY LINE真係會唔同左﹗

做完之後當然又去返咨詢房,有小小SELL咁啦﹗

不過都OK,唔算太HARD

都係問下做成點,做咩唔JOIN,不過感覺上有D似機械人﹗

佢個OFFER勁貴10次 RF(燒脂)、10次骨膠原 (FIRMING),3萬8~~~

之後都有俾其他OFFER,有D仲平過1萬,不過我當然唔會考慮啦﹗

1 則留言:

  1. 原來脂肪正常RANGE 係 20 - 25?!? 我成日唔俾自己過20
    [版主回覆07/16/2012 14:25:38]我都係靠記憶,希望無記錯啦﹗

    回覆刪除