2008年3月11日 星期二

看似相連但仍然獨立的2個個體

其實同Justin一齊咁耐﹗我地都相處得幾好﹗


我一直都感覺很開心很幸福﹗


有時我會覺得我地2個人思好一致﹗


2個人始終都係2個人﹗


有時都會有意見不一﹗


每一次感覺到我地2個有唔同既時候我都會好唔開心﹗


我明我地2個係2個獨立個體﹗


好似尋晚我地2個無端端講起將來﹗


我一向都知佢唔係果d會想安安穩穩結婚生子既人﹗


所以我完全無諗過會幾時會同佢結婚﹗幾時點幾時點﹗


曾經有人問我點解咁仲要同佢一齊??


我都唔知呀﹗


我只係知道而家我同佢一齊好開心﹗


我覺得2個人一齊並唔係為左結婚﹗


2個人既關係一定要有唔同層次唔同階段﹗


可能我講既關係發展到最後真係會係婚姻啦﹗


婚姻係好無保障??


咁係因為你仲未搵到一個你覺得可以同你一生一世既人


因為你仲未搵到一個你想照顧佢一生一世既人


因為你仲未有信心﹗


將來並唔係我地話點就點﹗


今日唔知聽日事﹗


可以訂立方向﹗而唔一定要有一個周全既計劃﹗


而我亦自問未有能力做到一個好老婆﹗


希望我地2個可以一齊成長﹗


繼續開開心心咁一齊﹗


珍惜現在才可把握將來﹗


真心愛你﹗庭


沒有留言:

張貼留言