2008年3月2日 星期日

又繁忙又懶豬的星期六

星期六一早就起身陪Justin返工﹗


返到屋企差唔多9點半﹗


食左個包包就去訓喇﹗


一直訓一直訓訓到3點半先起身﹗heehee~~


Justin4點就放工喇﹗


我急急出門口﹗去MK搵佢﹗


等等等等左半個鐘﹗正常由落車果度行過黎1個字﹗


原來係因為塞車佢怕我等於是響太子落左車﹗


一直行過黎﹗(主意佢隻腳仲未好返ga..)


其實佢有叫我自己一個人行住先﹗


但好多人呀﹗我望到咁多人都開始頭暈喇﹗


於是咪企響果度﹗點知都係好頭暈﹗


好彩Justin好快黎左﹗


之後我地行左一陣﹗


買左對絲襪,仲逼佢又買左隻介指俾我﹗哈哈﹗


之後就同Helen NikKaren度打邊爐﹗


雖然Karen住響tuen mun不過響MK搭小巴半個鐘就到喇﹗


Karen屋企有好多間房﹗哈哈﹗四周環境都幾好﹗^ ^



除左Karen同佢老公之外,仲有Gloria, Gloria個女女-阿恆, Kody, 2個同事﹗



KAWAII女女


10個人有2張台既野食﹗


我勁食勁食﹗好味﹗^ ^


一邊食一邊笑一邊玩﹗


正是在下?????


Uno


咁就10點幾喇﹗


希望快d再有機會一齊笑﹗^ ^


沒有留言:

張貼留言