2008年3月3日 星期一

田七田雞湯

星期日見得閒訓到3點起身﹗


睇左幾集野蠻奶奶大戰戈師奶


睇到中間勁煩果部份喇﹗


阿蚊成日懷疑Kyle


Kyle覺得個屋企勁煩﹗


奶奶成日都睇唔起阿蚊﹗


唔想睇落去﹗><


6點出去買料煲湯煮飯﹗


Justin整親腳﹗雖然無淤﹗


但問過媽咪同中醫飲田七湯無咁易返發﹗


其實我係超怕田雞gei﹗因為細細個俾呢類型既野嚇過﹗


咁膽粗粗響街市買左3la


講下個賣魚叔叔點處理田雞啦﹗


佢一手抓住3隻﹗一刀一隻砍左佢個頭﹗


之後由頸開始一拉就成塊皮扯甩左﹗


我又開始暈喇﹗


見到d田雞腳仲彈彈下﹗


我真係好驚呀﹗


之後個叔叔就一刀切落去打開田雞胸一刀就片哂d內臟出黎﹗


媽咪教我返去要洗乾淨﹗


但我真係唔得呀﹗好驚﹗勁驚佢地突然彈﹗


我唔敢掂佢地﹗用塊指捉住佢地d腳﹗


沖沖沖沖沖沖沖沖沖沖沖沖


平時我洗海鮮會落小小salt


我諗咁應該會乾淨d….


點知我一落……


我見到真係好想喊呀﹗


d田雞應該好痛﹗佢地彈下彈下﹗又好驚喇﹗


唔敢行咁近﹗


之後等左好耐終於都得喇﹗又係用塊指放落湯度﹗


而家諗返都驚﹗


個湯可以飲2日﹗


如果Justin可以快d好返都抵gei ^ ^


仲煮左蒸蛋、魚同菜同細佬一齊食﹗


沒有留言:

張貼留言