2008年3月30日 星期日

一切也只為了你

Justin放左工之後就過左黎我屋企﹗


我地睇睇下Youtube既搞笑片段之後表妹話佢想上一上黎﹗


哈哈﹗媽咪都買完餸返黎煮飯﹗


我同Justin就開始執房喇﹗


執我間房絕對唔係易事﹗


我地由個衣櫃開始﹗


之後執左一地都係既雜物﹗


好大塵呀~~~


佢有鼻敏感﹗搞到勁辛苦﹗


執左個櫃同個地就食野喇﹗


勁多餸﹗4個人食下笑下﹗


再休息一陣就再開始


仲執左書台﹗


整齊同乾淨左好多﹗


咁樣就十一點喇﹗


仲有一半未執﹗咁唯有下次啦﹗


5-6包垃圾~~~


原來咁多年我真係keep左好多野﹗


其實有好多野都係人地送既~~~~


有好多都有回憶﹗我都有d唔捨得﹗


不過Justin話"回憶係越黎越多﹗有d野係要更新﹗"


我覺得開心係因為佢返左成日工咁支力都幫我手﹗


佢話行緊外母表姨政策﹗哈哈﹗


到最後佢話其實一切也只為了我﹗^ ^


so tire but so happy....


沒有留言:

張貼留言