2008年3月6日 星期四

瑤柱鴨湯

幾日無返屋企煮飯俾細佬食﹗


勁慘佢要食公仔面﹗


其實原本plan左去做facialJustin就去剪頭髮之後一齊食野﹗


不過我果間Facial星期三Dayoff


咁我地就改左星期四


放左工就去買送﹗


買左燒肉ja~~


屋企有半隻鴨﹗我決定煲個湯﹗


第一次整鴨湯﹗


平時媽咪都係整陳皮鴨湯﹗但其實我唔鍾意陳皮陣味﹗


於是就改左煲瑤柱鴨湯﹗


材料:


  半隻


瑤柱 10


冬菇 6


元肉 少許


  幾片


我煲左3個鐘﹗不過我無飲到呀﹗


因為有小小唔舒服﹗


我煮野唔多好食﹗煲湯易好多﹗


所以我好鍾意煲湯﹗


同埋Justin好愛飲湯﹗


沒有留言:

張貼留言