2008年3月28日 星期五

韋氏風雲


因為Tom Hanks既關係而想睇韋氏風雲﹗


mov


食左個甜品就去睇戲喇﹗


佢做成點??唔洗多講啦﹗


其實覺得呢套戲太informative


太多野交代而搞到有d悶﹗


但好彩仍有好多笑位﹗


Tom Hanks個角色真係好瘋癲﹗


套戲係想rebuild美國既形象??


其實每個國家都有好人壞人﹗


只是有些人看不過蘇聯攻打阿富汗﹗


殺了千千萬萬的手無寸鐵的平民….


又或者是那些人看到戰爭既禍害﹗


原來國與國之間真係有如此多的事要顧慮﹗


哈哈﹗不過戰爭片真係唔係我杯茶﹗


Justin勁食yao~~~


睇完之後再食多個面就返屋企喇﹗


又在車站難捨難離了~~~


PS: Justin其實係放假同埋包住腳但仍然陪我﹗咁我仲有咩要呢??


仲有佢同我講佢唔記得左個花卉展去到幾多號﹗


ha????而家先記得,24號完左la wo~~~


佢話無得睇,咁佢送俾我wo~~


又睇下點~~~


沒有留言:

張貼留言