2008年3月25日 星期二

四日假期

過左一個充實但累人既Easter Holiday


星期四晚陪Justin去睇跌打﹗


好慘呀﹗佢整親一個月都仲未好返﹗


之後過左去佢度﹗


有蝦有菜的簡單Dinner~~~


之後星期五一早就起身﹗


Justin都陪我起身﹗^ ^


DateIrene, Sammi, Sophia去踩單車﹗


bus, 火車到左大圍﹗


SammiSophia同埋我一邊食野一邊等Irene過黎﹗


問左租單車要 $150一架﹗我地於是轉去沙田唱K


點知又係要等﹗點解香港咁多人嫁 ><



我地去左Snoopy公園影相﹗^ ^ so Happy~~


可惜唱左2個鐘就無lu


行左陣街就返去喇﹗


接埋Justin一齊返屋企﹗


in大圍食左個面、之後唱K一個茶餐﹗


返到去又陪Justin食野﹗大食到呀~~~


原本星期六係上大陸按摩gei~~


但一朝Eugene就話唔舒服﹗


阿風個fd又唔得閒﹗


得返Justin同我同阿風﹗


於是無去到﹗


再訓多左陣就起身煮粥﹗


唔係你煮既我唔食嫁


之後睇下VCD、錄影節目﹗


打下機﹗簡簡單單﹗已經好開心﹗


之後Justin去左陪佢d朋友打牌、睇波﹗


原本話星期日陪我不過佢太支力喇﹗


如果你唔出去我會屈屈而終ga


我訓醒同shirley出去﹗


同埋佢d fd - maychristinechristine男朋友食左一休日本料理﹗


之後就行下朗豪坊、旺中


買左一件衫、一條legging、一件背心﹗


今年夏天興絲紡﹗我都買返件先﹗


Shirley買左2件﹗^ ^


好得意呀~~~


咁就過左3日假期喇﹗哈~~~


星期日訓醒就準備出去﹗換左5套衫﹗


因為天氣又好似好熱又好似好濕﹗


想著果件絲紡不過又好似好透﹗><


最後著返上年果條吊帶褲﹗哈哈﹗肥左好多喇﹗


同細佬去左鑽石山轉返佢個手提個名﹗


煩到佢呀~~~又話想買電話、又話轉台、又話買個電話俾媽咪﹗


Justin一早響mtr等緊我ga ma~


大家都好猛﹗


之後我同Justin過左去TST


佢之前睇中左件Burberry﹗可惜應該無左果個款喇﹗


我地響Burger King食左陣野﹗就過左去Sogo~~



一齊睇未落既日落﹗


行完Sogo之後就去食野﹗


又係果一間印度野﹗


哈哈﹗不過太辣喇﹗><


之後再行埋利時就返屋企喇﹗


下個月係我地既週年紀念﹗


其實我地一齊真係唔多行街﹗


呢一年可能十次都無﹗


(我地大多數係睇戲食飯同煮飯仔)


希望快樂日子可以繼續落去﹗^ ^


要愛人就要先學識愛自己先﹗哈哈﹗


拒絕傳單既原因佢已經好靚喇﹗唔洗整喇﹗


沒有留言:

張貼留言