2008年3月4日 星期二

囉王囉后

原本星期一晚係要返學gei~~


不過Justin話佢星期二唔洗返﹗不如去睇戲﹗


咁有戲睇當然唔理啦﹗(其實我都幾衰﹗)


多謝Helen 佢地幫我搞掂揀到我最想做既Emirate Airline


Justin過左黎灣仔,陪佢睇完醫生我地就去電影中心喇﹗


買左飛之後就去左Garlic House食晚飯﹗


食左海鮮波菜面、拿破倫焗飯、墨魚筒、草莓特飲﹗


個特飲好好味﹗酸酸地﹗^ ^


Overall都幾好呀﹗


好大碟呀﹗大食田都食唔哂﹗哈哈﹗^ ^


行左一陣﹗Justin想買個潤唇膏俾我﹗可惜無果隻款lu~~~


多謝你細心買結我那部NDS的可伸縮筆筆﹗^ ^


之後就差唔多開場喇﹗


我地睇Juno少女孕記


唔好講套戲住﹗因為個戲院有好多好笑野﹗


首先 / 有個叔叔勁訓﹗訓到熟哂﹗仲有鼻聲﹗


我真係忍唔住笑呀﹗


之後仲要突然間個戲院好靜﹗突然Justin隔離有一聲﹗”Jill~~~”


我唔知咩事wo~~Justin笑左下﹗同我講佢隔離放屁~~


Oh~~No~~~


睇完戲就行出去喇﹗JustinI can Feel the Shake and Smell~~~


即刻笑到我死﹗


咁我地就去搭車啦﹗


等車我地抱抱一陣啦﹗點知突然後面有個女仔叫佢全名﹗


我地2個嚇到彈開左﹗


原來係佢個契妹﹗


俾人撞破左我地2…><


講唔到那一刻有幾囉﹗囉爆了﹗



mov


講返套戲先﹗我覺得都可以,但無期望咁好﹗


可能睇過14歲的媽媽﹗


劇集同戲既時間長短唔同﹗


唔可以比較啦﹗但劇集真係感人得多﹗


雖然好囉﹗但我仍很開心﹗


Justin話我而家已經幸福到爆wo


沒有留言:

張貼留言