2008年3月13日 星期四

搵工

公司既野其實都無咩特別﹗


覺得都差唔多係時候搵工喇﹗


雖然仲未5個半月contract


不過有d 厭﹗同埋做得唔係太開心﹗


而家我已經唔理令到我唔開心既野﹗


自己做返自己野﹗


睇左一陣﹗(可能我睇錯左website啦﹗好多都係7-8000 仲要返5日半﹗)


而家人工又高過佢、仲要返5日﹗同埋一定hae 過新工好多﹗


咁我做咩要轉工呀﹗


所以我決定左用呢幾個月去搵一份人工ok


最好返5日又可以有development既工﹗


唔知呢﹗唔知得唔得ga


不過試下啦﹗


當去interview下都好呀﹗


最大既ocncern當然係返學啦﹗


1 則留言: