2008年3月19日 星期三

好心

5天精華遊尋日介紹既題目係街頭騙案﹗


有好多個聽落好搞笑既故事﹗


有好多個你會覺得無可能,很可笑﹗


但就是偏偏係如此荒謬﹗但仍有好多人會中﹗


哈哈﹗其實我都試過有d咁既事發生﹗


有一日,都唔記得幾時喇﹗


我一個人搭地鐵﹗有個男人同我講佢無散紙想打個長途電話﹗


咁我就俾左個5蚊佢啦﹗


之後佢又問我有無散d


我唔記得佢有無俾返果5蚊我喇﹗


我又俾左幾個1-2蚊既coins佢﹗


之後換黎換去我俾左張$20佢﹗


唔好問我點解會俾左張$20佢呀﹗


最後可能我唔見左﹗$20蚊掛﹗


我都覺得自己個腦係有事﹗一要計數就搞到亂哂﹗


我只可以話自己蠢﹗


其實我最怕係d人利用其他人既同情心﹗


令到有需要既人得不到幫助﹗


咁岩放工有個嬸嬸想去觀塘﹗而我又去觀塘睇戲﹗


咁佢就想同我一齊去﹗


其實中間有好多好笑野﹗


到最後我送左嬸嬸去到佢朋友手中﹗


D人仲笑我會俾人厄??


好彩最後都無事﹗


做好人都要識得保護自己﹗


沒有留言:

張貼留言