2008年3月19日 星期三

牛陣@APM

睇戲之前去左食牛陣﹗


其實我係戒左牛既﹗


不過好耐之前Justin話佢想試下﹗


見又去apm睇戲咪試下lor~~


做完好人之後搭正6點半就入坐喇﹗可以食90分鐘﹗


可能時間仲係好早﹗有好多台都未有人﹗


食食下就開始多人喇﹗


Menu其實都唔係好清楚﹗


4種湯底、4 / 5種牛肉﹗


湯底有清湯(咸既)shirayaki(咁上下啦﹗甜既)、鐵觀音、豆漿


牛肉就分$100, $120, $140….最貴唔知幾錢呢~~



Very funny~~


我地揀左豆漿湯底同 $120既牛肉


(唔知打鐵觀音湯底係點ga lei??會唔會好苦???)


第一次用豆漿打邊爐﹗


講真感覺唔係特別的好食﹗


同普通肥牛差唔多﹗


切得好簿﹗不過都ok gei~~~


除左牛仲有2款豬肉﹗


有幾種菇 (金菇、東菇、唔知咩菇﹗)


Justin最鍾意果個唔知咩菇﹗


除左菇仲有菜、蕃薯、蓮au、豆腐、蘿蔔~


蕃薯my favourite~~~又甜又好味﹗


牛肉我食得唔算多﹗不過勁食其他野﹗


2個人食左2碟﹗(一大碟一細碟)


我想講下呢度既醬﹗可能食慣平時中式既醬﹗有好多款﹗


但呢度得麻醬同酸


我地個湯底甜加埋麻醬更甜,但個油真係唔好提﹗


可能我唔識欣賞掛﹗感覺有d怪﹗


太甜會令人無咩食欲﹗


講下個服務態度先﹗之前睇食評好多人都話好差﹗


我覺得都幾好﹗食完一碟好快就refill


(係個waiter無咩笑容木口木面﹗)


加水加湯都ok


90分鐘之後就有人會提你夠鐘喇﹗感覺唔多好﹗


如果你問我其實真係可以一試﹗


不過我唔會好快食第2次住﹗


因為始終得一樣野食﹗


仲要係我唔多食既牛肉﹗哈哈﹗


沒有留言:

張貼留言