2008年4月14日 星期一

上星期

原來一星期無打blog喇﹗


因為上星期一直都忙緊個功課﹗連返工都一樣﹗


等我記低返上星期去過邊先﹗


星期一同Emily食完晚飯就一齊返學﹗


不過阿sir無幫我解決個功課既問題﹗﹗


星期二應該放工就返左去屋企做功課~~~


星期三請左一日假去做功課﹗


不過都有煲下湯煮下飯~~~


Justin放工就過左黎陪我﹗


星期四都有諗過唔返工﹗


不過因為唔想又留響屋企於是就返左工喇﹗


放工就返左去屋企做功課~~~


其實進度到星期四都係一半左右﹗><


4500 字做左差唔多2000字﹗


星期五又返左工﹗無心機做功課~~


放工去左Justin屋企﹗


佢有教我點做﹗


不過last part仲係做開個頭﹗


星期六一早起身﹗之後做3:30send俾阿sir~~~5deadline~~


可惜last part 1000字﹗唉﹗算喇﹗﹗


寫寫下都唔係好知自己寫咩﹗


換左衫就出去搵Justin喇﹗


佢同Eugene響旺角過黎九龍塘搵我﹗


3個人一齊去深圳﹗


(搭火車撞到肥a﹗哈哈﹗笑死﹗)


訂左台食大漁6:30 食完10:00就去按摩﹗


點知我地遲左半1個鐘﹗張台俾左人坐lu~~~~


之後食左一間叫做九千既中式粒似酒樓﹗


佢有成幾十款﹗多野食到呀~~~


不過好多都係辣既﹗


點左鴨舌、手撕鴨、豬骨鍋、露筍、炒花甲仲有一個娃娃菜


我最鍾意個炒花甲勁香﹗好好味呀^ ^


Eugene就最愛個豬骨鍋同娃娃菜﹗


個菜好味不過好辣﹗


Justin最鍾意個手撕鴨﹗好入味﹗


個露筍令我諗起之前個email~~






哈哈﹗唔知我地食果個係咪塊指喇﹗


都幾抵呀~~一個人都唔洗一百﹗


好彩Eugene個胃口好好﹗如果唔係就食唔哂﹗


之後就去按摩喇﹗十點開始﹗之後一直按到2點﹗


今次覺得師傅應該比較支力﹗無上次咁勁﹗


我按按下可以訓著左﹗


之後去左休息室飲杯野﹗睇一陣電視就返香港喇﹗


返到屋企又係六點幾﹗


發現有一個台灣唱歌節目﹗好好睇呀~~


最後埋單3個人都係$450﹗﹗


而家RMB貴左好多﹗


唉﹗﹗$400換到353 RMB ja~~~


星期日當然係留家打打機、煮下飯仔、洗下衫啦﹗


Justin又再開始踢返波喇﹗希望仍然會有好多時間陪我﹗


唔覺唔覺佢無踢波個幾月﹗知道d波蟲搞到佢好辛苦﹗


可以踢即係好返﹗係一件好事呀~~~只要唔再受傷就好喇﹗


仲要第一次出返場隊波比賽就贏喇﹗^ ^永遠支持你﹗


沒有留言:

張貼留言