2008年4月20日 星期日

Happy Friday + Happy Saturday

放左工等埋Justin我地就過左去銅鑼灣﹗


佢去踢波我就去中央圖書館溫書﹗


點知中央九點就關門喇﹗


Justin就十點先踢完﹗


可能環境好安靜﹗我溫得幾好﹗


(因為exam我有答呢日溫既呢題﹗而又答得最好﹗)


咁我就一個人響公園打機﹗同傾電話﹗


好我意呀~~原來個公園有好多貓貓﹗


點知Justin十一點先黎到﹗><


唉﹗算喇﹗佢都唔想漏左對鞋響球場﹗


之後我地就一齊返屋企喇﹗


訓醒又一邊食野一邊睇< >


見鬼既外國版﹗


無港產咁恐怖、心寒﹗


原來個劇本好係真係咩人做都係好睇ga~~~


個女主角都幾靚wo~~~


又鍾意另一個外國女星喇﹗


之後一定會睇更多佢既戲﹗


太大雨返唔到屋企﹗定係你唔想我返屋企呀??


離去時總是依依不捨﹗


媽咪返左黎﹗^ ^


沒有留言:

張貼留言