2008年4月2日 星期三

又做Facial

見之後要忙功課忙考試就快快去做返個facial先﹗


今次整得耐左﹗因為fu左個paper mask~~


2個半鐘﹗


之後我見屋企d foundation就用完咪問下佢而家賣緊果隻點﹗


Haha~~一問之下就問左喇﹗


佢仲叫我買埋Powder


其實我屋企都仲有2盒未用哂﹗


不過最後佢都係成功叫我買左﹗><


2件野$730


好似好貴﹗


Ipsa都係$300一支﹗


不過算喇﹗


 錢可以解決到既問題就唔係問題啦﹗


而家又睇緊第2間既facial喇﹗


想試下modern beauty﹗因為Emily話有好多機﹗


我間野一次機都$270﹗如果加埋之前俾果d都成$700一次﹗


我真係唔想咁貴lor~~


所以如果modern beauty可以百幾蚊一次﹗


又有機做﹗咁我可能會join


唔知呢﹗試左先啦﹗


沒有留言:

張貼留言