2008年4月15日 星期二

俾多次機會N73

其實個電話有問題都一段日子﹗


但一直都無時間去整﹗


見都就黎過一年保養﹗


於是放工就叫Justin陪我去﹗


我陪佢睇左醫生﹗


好野﹗食多2個星期佢既療程就完喇﹗


庭﹗呢半年真係辛苦你喇﹗


有好多side effect><


不過之後可以白白滑滑就好喇﹗


整完個電話﹗我地就去左Delay no more


好得意呀~好多得意既相機呀~


我好想要個fisheye呀﹗


之後去Sogo食左個燒丸子就返屋企喇﹗


返到去一誘食飯一誘睇Jumper


哈哈﹗因為驚所以食得好快﹗


之後就訓左喇﹗


朝早起身嚇到死左﹗


我真係失敗﹗><


我又無去返學喇﹗


沒有留言:

張貼留言