2008年4月24日 星期四

Happy Tuesday and Wednesday

因為之前一日JustinG2000 睇中左一件Shirt


不過太夜關左門,所以又去多次Kln Bay


行左一陣﹗就返去我屋企﹗


晚餐太難食了﹗><


B﹗下次唔好食咁Salty 啦﹗


<<春光>>


之後不知不覺訓著左﹗


零晨才回家﹗


之後一齊睇波﹗Liverpool : Chelsea


之前都試過陪佢睇波﹗不過咁夜都係第一次﹗


我唔係好識啦﹗(連謝拉特同林柏特到而家都唔識分﹗)


不過都覺得Liverpool踢得幾好﹗


可惜最後一個烏龍波搞到一比一收場﹗


始終波真係圓既﹗唔到last minute都唔知輸贏﹗


雖然Justin係支持Chelsea


不過佢都覺得Liverpool踢得好d


哈哈﹗不過最好睇既係d人既反應﹗


睇到差唔多5點﹗都有d 支力﹗


不過Justin仲唔捨得訓﹗


我地2個傾計應該傾到6 / 7點﹗


傾左幾時可以一齊住﹗


傾左意見分歧既結婚、生仔﹗


哈哈﹗都唔明點解要傾呢d


之後就一直訓下醒下﹗訓下醒下﹗


訓到3/4點﹗原本想去唱k但係太晏喇﹗


Justin夜晚要去同朋友食飯﹗


我原本都返屋企食野﹗


不過最後好彩有人陪﹗


同左阿風行鑽石山﹗


食埋野傾左一陣就返屋企喇﹗^ ^


響馬沙睇中左對鞋﹗


Sorry呀﹗我又亂發脾氣﹗haha~~~


不過我都係自己唔出聲jei~~~


沒有留言:

張貼留言