2008年4月21日 星期一

預祝媽咪生日快樂

因為細佬星期一至三都過澳門﹗


媽咪星期二就返大陸﹗


而我星期一又考試﹗


所以就提早出去食餐飯﹗


(仲有爸爸未返黎﹗)


原本想去附近八喜﹗


但好多人,等左半個鐘都係過左幾個號碼﹗


之後就改左去酒樓﹗富臨~~~


媽咪平時都係同朋友黎呢間飲茶﹗


而我同細佬應該都係第一次黎﹗


平時我地真係好小會同媽咪爸爸飲茶﹗


3個人4個菜﹗


咁就 $300﹗都真係覺得唔抵﹗


同埋最重要係一般好味﹗


個粟米魚肚salty~~~~


好彩換左第2個﹗


我唔鍾意茶樓既第2個原因係好嘈﹗><


不過可以一家人一齊食下野已經好開心﹗


哈哈﹗我仲未買到介指俾媽咪﹗


媽咪你要身體健康﹗日日都開開心心﹗


好好地同爸爸2個人享下福﹗^ ^


我同細佬會好好孝順你地ga~~~


沒有留言:

張貼留言