2008年4月25日 星期五

後記

唔記得講返﹗已經送左隻介指俾媽咪﹗


佢話都幾靚﹗仲讚Justin眼光好﹗


Justin就話梗係﹗唔係點識揀到你﹗


哈哈﹗


上星期Justin媽咪去左上海公幹﹗


返左黎之後Justin話媽咪買左件衫同一條Legging俾我﹗


俾我????? 實在有點兒難以至信﹗


因為媽咪從來未見過我﹗


不過真係好開心﹗因為新年既時候媽咪都有俾利是我﹗


而家又買野俾我﹗


雖然仲未見過不過感覺好和藹可親﹗


期待我地既初次會面﹗


(本公司的高層真的很有趣味﹗)


八月之後我真的要離開了﹗


希望搵到一份自己鍾意既工啦﹗


Justin而家都開始左搵工﹗


希望你都搵到一份自己滿意既工﹗


Love U


煲左個粟米紅蘿蔔西施骨湯﹗


沒有留言:

張貼留言