2008年4月22日 星期二

媽咪正日生日+考試 + 週年紀念

同一日有3樣野要做﹗我一早已經話需要3Cherry


無返工呀﹗留左響屋企溫書﹗


同媽咪食Lunch~~


臨出門口之前媽咪再整左粥仔俾我食﹗


媽咪你真係最好既媽咪﹗


之後我出門口之前kiss左媽咪一下﹗


佢話乖﹗咁耐以黎最乖今次﹗


禮物唔係最重要﹗我地既愛先係最重要~~~哈哈﹗


之後就考試喇﹗2個小時﹗過得好快﹗


可以話盡左力喇﹗哈哈﹗成績係點﹗而家都已經唔重要喇﹗


Justin響學校樓下等我﹗哈哈﹗到佢等返我﹗


仲即刻俾左份禮物我﹗


我咩都未準備好﹗呢幾個星期真係好忙呀~~~


之後我地就過左去德福買左隻介指俾媽咪﹗


個款係Justin揀既﹗希望媽咪鍾意啦﹗


買完介指我地行左一陣﹗


佢買左件褸﹗哈哈﹗如果唔係鍾意我都唔會試咁多次﹗


你真係好得意呀﹗^ ^



之後我地就一齊食野喇﹗


折禮物~好靚靚呀﹗



一個盒一個杯仲有handmade 花﹗^ ^


每一份Justin送俾我既禮物都一定會有一樣野係handmade


如此細心、如此獨特﹗


是你令我超級快樂﹗


要跟你永遠開開心心在一起﹗


簡簡單單的週年紀念﹗



Bookmarked : “愛你一萬年﹗


沒有留言:

張貼留言