2008年4月16日 星期三

又行CB????

明明諗住叫Justin陪我羅返個電話﹗


點知陪佢羅完醫生紙同埋羅完電話之後已經差唔多8點喇﹗


因為約左winnie星期三晚買5cm果件衫﹗有7折﹗


之前Justin睇中﹗(我想買俾佢做週年禮物﹗)


於是叫佢去試下﹗


又去chocolate睇下﹗


可惜最後佢話唔係太岩心水﹗


5月頭Justin4日假﹗而我既年假又未放哂﹗


於是我地就諗下可唔可以去一個短線旅行﹗


去左旅行社問下﹗


台灣??不過Justin係美國passport21日之前搞visa


我想去沙巴 / 浮羅交怡 不過好full 下﹗


而家咁急應該唔得喇﹗


而家都唔知去邊好﹗><


之後行下行下都9點喇﹗


所以都係食埋野先返去﹗


等百幾個板前、等幾十個既板長、等幾個既羽壽司


算喇﹗未食過羽壽司試下啦﹗


一般啦﹗d飯好散呀~~~


不過超搞笑﹗勁多Staff問我地有無叫呢個果個壽司﹗


我同Justin話食左先算喇﹗hahahaha


xx貝好脆﹗


下次未必會再食返﹗


仲要計錯數﹗><


之後十一點先返去﹗


點解無端端行左街gei~~~


沒有留言:

張貼留言