2008年4月30日 星期三

我勁討厭我自己係咁

由一開始同Justin一齊到而家﹗


我已經習慣左每一晚要同佢講左Goodnight 先訓﹗


2晚唔知佢搞咩星期一晚就好夜都唔打俾我﹗


到最後都係無call到我﹗


星期二晚就眼訓得滯自己訓左﹗


um~我唔係話佢唔岩﹗


而係咁我會訓唔到﹗


好似有樣野未做﹗


個心掛住掛住咁﹗


我唔知可以點呀﹗


我已經唔係第一次係咁ga la~~


佢明明就知我會訓唔到﹗


但佢都仲會訓左 / 好夜都唔打俾我﹗


感覺好辛苦﹗


我唔想自己係咁呀~~~


我勁討厭我自己係咁﹗


我明白唔可以咁依賴住其他人﹗


但係我真係唔知可以點呀~~


沒有留言:

張貼留言