2008年4月6日 星期日

東門+西堤+新美姿

星期五上唔到大陸﹗咁星期六起身就上去喇﹗


天氣好好呀﹗心情真係超好﹗


970X --> 火車 四點幾就到羅湖喇﹗


去到就換錢之後去左整眼睫毛﹗


好似唔係好夠長wo~~~


不過人地話夠自然﹗


我整左大概半個鐘﹗


Justin就響度打機﹗好搞笑俾2個細蚊仔圍住﹗


我隔離個婆婆好潮﹗不過好煩﹗


仲話我同Justin個樣好似﹗><


之後我地就搭mtr過去東門﹗




第一次搭深圳既mtr感覺幾好﹗好光猛﹗^ ^


仲見到個靚仔﹗哈哈﹗


之後行行行﹗其實都無咩買﹗


見到街邊就咁有人賣狗狗﹗好陰公呀~~~


佢地個樣好得意ga~~~


行到差唔多9點就搭的士去食野喇﹗


Justin上次同爸爸媽咪食果間西堤牛扒﹗




前菜、沙律、湯、主菜、甜品、餐飲加埋有7樣﹗


同埋$100都唔洗﹗


好抵同埋都幾好味﹗^ ^


食左差唔多2個鐘﹗就再搭的士過去新美姿﹗


勁嬲呀~~


架的士轉左個彎就話前面好多車


如果去火車站要排半個鐘叫我地落車自己行﹗


我心諗點解要搭的士就係唔識路﹗唔想行﹗


咁做生意都得gei~~~超討厭呀﹗


仲要收我地$20


第一次響呢度按﹗係名風介紹既~~~


換左衫就上房﹗


wa~~師傅話我條腰有d位側左﹗腳又係長短﹗


好彩佢話我去2次就會好轉﹗


按左2個鐘﹗好恐怖呀~~~~我俾佢按到d骨好似散左咁﹗


不過最後都係幾舒服gei~~~


Justin條頸師傅就話比較麻煩﹗


要黎多幾次﹗如果去佢開既果間水療會可以幫佢針灸會好快d


不過針灸好似好誇wo~~~


因為我地2個用同一個師傅﹗所以整整下都3點幾喇﹗


個師傅俾左張VIP card我地﹗


原本要$138既中醫雙鐘﹗而家$108﹗抵~~~


咁我地就一人俾左$50 tips 個師傅喇﹗


我地一齊去左休息室坐左一陣﹗


諗緊點好﹗


最後決定即刻走﹗


又搭的士去皇崗口岸﹗


(我覺得今次最唔抵係搭的士)


搭直通車去旺角﹗搵車返屋企﹗


對左咁耐終於都要分開喇﹗


Miss ~~~~


6點幾先返到屋企﹗


訓到晏晝4點幾﹗


PS: 我用壓力煲煲既湯因為細佬飲完蓋返好﹗搞到酸左﹗><


星期日全日都係休息﹗所以功課既進度仲係0


沒有留言:

張貼留言