2008年4月5日 星期六

三國

Justin飲野飲到6點先返屋企﹗


1點起左身就話陪佢上大陸﹗


佢本身應該勁支力﹗


我第一次用壓力煲煲湯﹗


整埋個飯俾細佬食就急急腳出門口﹗


原本話上到去換錢﹗點知我岩岩出門口佢就話過旺角換﹗


好喇﹗搭車去到太子喇﹗佢又話都係上大陸先換﹗


叫我響九龍塘等﹗


如果響九龍塘等我唔洗咁急啦﹗


>< 嬲呀~~


之後搭火車去羅湖喇﹗


我問佢你有無帶回響証呀??”


佢先如夢初醒﹗


佢真係未訓醒﹗><


因為趕唔切約左個師傅﹗


所以唯有取消﹗


都唔知好嬲定好笑﹗


我地就去左旺角睇戲﹗


<<三國>>


Justin覺得<<投名狀>>好睇好多﹗


但三國係自傳黎ga ma﹗都唔同﹗


場面都係好睇﹗


估唔到Maggie Q會做到古代角色﹗


意外地見到吳建豪﹗哈哈﹗唔知Sammi會唔會睇呢??


不過不失的 一套戲﹗^ ^


之後我地就過左去九龍城食一直都想食既泰國野﹗


食左Winnie男朋友介紹既籽苗葉﹗


叫左個炒金邊粉、半打串燒、蝦餅﹗


全部都幾好味﹗


之後仲去左金滿堂食糖水﹗



好飽飽喇﹗


1 則留言:

  1. Sammi ララ サミ2008年4月11日 晚上7:04

    我有睇ar....一早就睇左lu~..我諗佢 total 有5 個鏡頭

    回覆刪除