2008年4月29日 星期二

約會女朋友

好耐都無約過女朋友喇﹗


見而家大家都得閒d 就約出黎見下先﹗


因為佢要晏d先到﹗咁我就響灣仔等埋Justin叫佢陪我一陣﹗


行左一陣188


如果我係你我會去返5cm買多d


同埋唔鍾意果度d人態度唔好﹗


之後趕過去MK﹗哈哈﹗女朋友同之前一樣都係咁靚﹗


我地行左一陣朗豪坊﹗去左潮特﹗


因為我仲未買Anniversary Gift


幾經辛苦終於都揀到﹗


同我心目中想要既好接近呀﹗^ ^


但仲有好多後期要整﹗


個封面要搵d野遮住果2個字﹗


仲有一大堆剪剪貼貼﹗


不過都好開心﹗


仲見到另一份禮物﹗好﹗一次過送2樣先﹗


買完之後就去左食米線﹗


食之前仲食左丸子同埋魚蛋﹗


2個大食婆﹗


同女朋友相處既時間總是令人感到很舒服﹗^ ^


沒有留言:

張貼留言