2009年9月19日 星期六

20090919 長隆之旅

9:00 準時開車,直到酒店~~

好彩最後個個都趕到上車﹗



今次團友之一蘇菲~~



天氣好到呀~~都預左曬到好黑ga la~~本身個人勁易黑....沙巴曬黑果d都未白返...=.=


好舒服的旅行裝~~

(個袋好重呀,如果有人幫我羅就好喇﹗wahahahaha......)



第一次響深圳灣口岸過關,好方便呀~~

不過中途都有小小塞車~~


第2位團友蘇菲細細妹~~



仲有SAMMI同佢阿妹~~

咁早起身個個都一上車就訓到死左﹗



經過左3個鐘,12:30終於都去到酒店喇~~~

我地今次唔係住長隆酒店呀﹗間酒店都OK呀,乾淨就OK~~



執下野先,之後就出去按摩同埋食野.........


真係估佢唔到,酒店樓下好似個商場咁......



行人天橋個設計勁好笑﹗

但其實勁滑.........



之後我地先知佢係俾埋d車行.....=.=



是是但但入左一間


Sammi同阿妹推油,我地3個就中式按摩﹗



不過d房咁.....感覺唔多好﹗同埋幫我按果口 2好鬼大力﹗=.=


我地好快就做完,不過d staff無同我地講有野食,我地就餓住個肚等,真傻豬﹗



等左一個鐘...先知原來上面係有野食ga~~~



好肚餓,於是去附近士多買野食﹗

可能d人怕講電話熱,頭頂有架抽氣扇.......好細心....


5:30 終於都開大餐喇~~~

四海一家


沒有留言:

張貼留言