2009年9月15日 星期二

巨爵

2009年9月14日,我諗好多打工仔都好期待可以早d收工﹗


之前既幾個台風都係靜靜的來、靜靜的去﹗


訓訓下掛8號,訓醒就咩事都無發生過...........


原本今次聽到午夜最接近本港,心入面都有小小覺得 "又係咁"


不過一到晏晝大家都好似就放工咁.........


直到4點天文台話6點左右會掛8號﹗


其實講真丁點開心都感覺唔到,因為記憶猶新,有一次返返下工掛8號,搭車返屋企塞左響金鐘成個鐘﹗又熱又焗,好辛苦~~~


我阿Head到5點都未叫我走,不過有個同事叫埋我一齊於是我就走左喇~~~


Justin平時都放5點,今日都一樣,不過就多人好多...=.=


我響街市買左個菜,一個茄子就去等巴士同等Justin~~


好彩地鐵都唔係好多人,Justin都好快黎到﹗


原本d巴士都好鬆動,第一架車仲有好多位,第2架無咁多位喇,第3架開始Full,到我地上車果時條龍真係好長,同埋已經無位坐喇~~~


無論點,都一定好過MTR~~


雖然返屋企中途都有小小塞,不過都比預期中快...........


返到屋企,風開始大,開始有雨


成晚都聽住雨水拍打Window~~不過有Justin響身邊都感覺無咁驚~~


PS: 係因為媽咪佢地返哂大陸,我先留響Justin屋企﹗


第2朝 10:15 就落左8號,12:15返到公司﹗


其實1點都食Lunch喇.........真係開一開電腦就食Lunch~~


無謂﹗


不過如果你問我,我真係唔想打風,因為我地放工辛苦,有好多人屋企一打風就水浸,好慘﹗果d露宿既人仲慘,風大雨大...........


沒有留言:

張貼留言