2009年9月5日 星期六

炒粉絲 + 滾蘿白湯~~

星期五無咩特別地方想去,當然就係一齊煮飯仔既好時機啦﹗


今晚想整2個送 1. 炒粉絲 2. 滾蘿白湯



粉絲 一札 蝦米 適量 (先用水浸軟)


蒜片、薑片、黃芽白


芡汁: 蠔油、糖、白糊椒、Salt~~


先爆香蒜片、薑片,加入蝦米,煮一陣,再加入黃芽白,煮大約5分鐘,加水再加入粉絲同芡汁再煮大約一分鐘就完成了﹗


檢討: 因為我好鍾意食粉絲,太貪心放多左一札,搞到唔夠水,d粉絲痴到一舊舊...好Ugly~~同埋手腳慢既要預先調定個汁﹗下次一定會整得好d~~~



(食譜抄自笨B媽咪﹗)


【材料】2 人份量,一人一大碗


白蘿蔔  半個 (揀肥大、重手的,一個約一斤)


魷魚仔乾  4 隻


瑤柱仔  約 20 粒 (落大瑤柱當然冇問題喇!不過我覺得呢o的瑤柱仔都好 good,又抵食)


水 2 大湯碗


薑 3-4 片


油 1 湯匙


【做法】


1. 蘿蔔去皮切片 (如圖中大小厚薄)  


2. 魷魚仔乾、瑤柱仔洗乾淨備用


3. 先用白鑊 (或小鍋,唔落油) 烘香魷魚仔,烘到有香味就 good 啦


4. 下油一湯匙,爆香薑片,放入蘿蔔片炒一陣 (增加香氣 & 減低寒涼)


5. 加水 & 瑤柱仔


6. 用中火煲約 15-20 分鐘,蘿蔔片變軟就 ok 架啦!


當我準備緊材料時先發現Justin屋企d 瑤柱用哂,咁佢就問佢工人仲有無啦﹗點知佢工人話係俾我用哂........


下!!!呢個罪名好大wo~~我印象中響佢屋企煲過2次粥,係有用到瑤柱,平時我地煮飯都係用即日買返黎d料﹗Justin就話Carmen係因為唔鍾意我用佢個Kitchen~~自問用完有時都會執返好,係有時無洗碗﹗Justin唔俾我洗...............唉~~~~


無瑤柱個湯都無咩味....=.=


沒有留言:

張貼留言