2009年9月20日 星期日

四海一家


5:30 終於都開大餐喇~~~

四海一家

(sammi個妹真係好勁,次次搭的士都講可以講到平價﹗)



日落lu~~連Lunch都未食...=.=



其實呢間野都幾大,要有地圖﹗



蘇菲阿妹一食就食甜品,次序錯哂﹗不過原來係阿妹唔食生冷野,only鍾意食甜品.....

咩雪蛤.....



魚翅撈飯,d翅都唔好味gei~~



有人會live咁響度唱歌




啤酒、紅酒、清酒、果汁、汽水樣樣齊~~



呢個好好味




我食左10隻




隔離台個細路成日都偷望我地~~


最後仲一齊影相....wahahahahaha~~好好笑~~





因為唔可以戴con~~所以我全日宦係戴眼鏡,影相先換超~~



其實間餐廳係唔影得相ga~~

所以以上3係我偷偷地影ga~~~



10點幾返到酒店...

玩左一陣我地諗住去沐足......


點知要等一個鐘﹗



算﹗早d訓早d起身,再玩過~~


2 則留言:

  1. 我地食到9點幾呀﹗不過原來可以食lunch ga~~我覺得可能第一日去食完lunch之後去果d樂園,因為星期六日開到10點﹗又唔會太曬﹗

    回覆刪除