2009年9月3日 星期四

Godiva Chocolixir


而家用渣打信用Card,去Godiva購買一杯Chocolixir 加多一蚊多一杯。


原本要$42一杯(我覺得都幾貴ga)


不過而家$22都ok~~


有3隻味,mint、Dark chocolate同埋berry


我係唔食mint ga~所以Justin就叫左Dark chocolate同埋berry



Mine: 其實都係加左d醬落去朱古力入面,不過感覺無就咁飲朱古力咁甜....(下次都係試埋mint啦﹗)



Justin's Dark chocolate,可能我地加埋Cream啦﹗真係好heavy~


我地2個都係飲左半杯就勁飽喇~~~


除左Heavy 之外,其實都幾好飲﹗值得試,不過下次唔好加Cream喇~~~



好鍾意自己咁著呀~~


買多d,呢種style先....



點解我又會同Justin一齊???佢本身要去食飯,我就要返屋企,不過佢要去我隔離搞埋中醫藥委員會d野﹗所以佢就黎接我喇.......(其實都唔sure佢係咪真係星期3過黎搞﹗)


我放工佢就打電話黎,話響我公司樓下,不過我搵極都搵唔到佢,之後我以為佢講大話玩下我,點知佢突然響我後面出現﹗wahahhahahahah~~好開心﹗唔知點解我見到佢就會好開心﹗I love u babe~~


沒有留言:

張貼留言