2009年9月4日 星期五

Facial @ Doctor's concept

4月去完DR PRO,6月原來都有去一間叫Doctor's concept~~


用左$500買多2次Facial......


試下邊間好d~~



點知上次同polly佢地上大陸polly話DR唔好﹗


(佢係做美容果行ga~~)


雖然做facial 因人而異,不過聽過人地話唔好始終都會感覺唔好....


我都諗住用埋呢幾次就唔去ga la~~


尋日再去Doctor's concept試做左一個皮膚再生Facial~~


開始都係 remove 左make up先啦﹗不過成個facial完左之後我用紙巾抺下塊面發現佢都唔乾淨........


好彩呢間唔會針清,如果唔係就真係好危險~~


之後就按面,呢part我加左好多分,因為真係好舒服


不過之後用果部再生機,就搞到我有d怕怕喇~~


佢有d電流過我塊面,感覺唔多好,同埋佢係一邊有電一邊好似無咩電力﹗


仲有我feel到d 貼甩左,同個staff講佢又話無﹗雖然到最後佢都有幫我整返﹗


做完之後感覺係真係水左gei~~唔係做facial黎做咩呀......



之後走之前個staff 又叫我買多幾次,俾$2000買多8次,仲俾多好多種facial我揀,不過我都say no~~佢就話我皮膚差左呀.........


咁我就同佢講我朋友話唔好join DR,佢就話自己同佢地無關係既~~話我係自己做Facial,唔應該聽d朋友講﹗傻豬咁叫我﹗=.=


不過點解DR PRO同DR CONCEPT 咁似,同埋大家都響同一棟大廈﹗其實而家既我做唔做facial都差唔多,可能我太懶,隔好耐先去﹗幾時先搵到間係自己覺得好好ga~~


沒有留言:

張貼留言