2009年9月9日 星期三

初會和花亭with 宇珊


(我好肥〝好黑呀~~~)


呢排同宇珊keep住見,好開心......


真ga~~聽下你講又講下自己野,心情真係會好好多.....


今次我地唔敢去旺角於是就近近地去左apm



我仲第一次食和花亭


食完之後無太大感覺,貴就唔算,不過款式唔多....



太水喇~~不過佢個紫菜好新鮮...加一分,減一分



劍魚腩 + 凡立貝係宇珊最愛~~


呢個劍魚腩好過極上好多.....



鯖魚 + 半熟蝦


我好鍾意鯖魚本身果陣腥味﹗


食左咁耐先知原來有小小紅,但個身透明既係半熟蝦.....


蝦就元氣好味d~~



my favourite 章紅魚~~



6件3文魚,6種味道﹗好唔好味!!!?????


都可以啦﹗不過我唔鍾意第2舊個味,好怪....


可能我地等太耐先食,搞到唔新鮮掛~~



miss wong~~我地真係好多野傾呀~~~Crazy~~又傾又食應該有2個鐘



芝士年糕 - 呢個好好味......雖然油左d~~



3文魚水 - 因為好淡,同埋d肉都好鞋......


我都係鍾意元氣果個湯多d~~


沒有留言:

張貼留言