2009年9月18日 星期五

又食住家菜

星期六日我要去長隆玩,不過今次無Justin份,佢話星期五晚唔得閒,於是就約左星期四一齊食晚飯﹗


佢又心思思想飲住家菜d湯喇~~~


咁都好,之後我煲得一手靚湯既時候,佢咪日日都掛住我lor~~~



一煲湯,2個送,2碗飯,飽到咩咁呀~~~


是日靚湯,西洋菜煲豬骨....(好易jei~~下次我都試下煲先﹗)



Justin飲左6碗.........(有無咁好飲呀????)


叫左上次食唔到既西檸柚子雞,西檸雞係Justin其中一樣最鍾意既送~~~


我地仲研究左點整,諗住下次一齊整﹗我真係好鍾意咁.............



呢個蜜燒卜卜蝦超好味﹗ $80 都有差唔多10隻ga~~


蝦ok新鮮,不過佢個汁真係正到呢.............


我諗整豬扒 / 雞柳都一樣好味~~~~


落order果時發生左小小搞笑野 (因為我地唔知咩叫卜卜蝦)


Justin: " 唔該,我想問咩係蜜燒卜卜蝦呀???"


阿姐: "蜜燒卜卜蝦,係蝦黎既,有d蜜糖,燒下佢﹗"


wahahahahahaa~~我即刻忍唔住笑,心諗唔通蜜燒卜卜蝦原來係燒豬?????



好慘呀~~~我因為副con唔岩,搞到隻眼有d角膜水腫,同埋個眼珠位因為副con太緊搞到唔再sharp.........唔知幾時好得返,呢排都要戴住眼鏡做人,好慘~~~~


應該係因為上次去beach發現唔記得帶con,於是臨急臨忙響銅鑼灣一間眼鏡鋪度佩左一副,果日佢連眼都無幫我驗,我就咁講幾多度佢就俾一副我喇 (仲要唔平ga $190)...........所以我真係覺得龍翔中心入面果間眼鏡鋪好好,佢地幫我check得好詳細,我買con佢都會俾我試真d個弧度,睇下我對眼岩唔岩﹗可能佢未必最平,不過佢服務真係抵返﹗我試完之後唔知道佢要keep返隻con去返廠度換,我連埋紙巾一齊掉左,後來搵唔返,佢都無話我﹗不過真係好唔好意思,視光師仲解釋得好好,教我應該用咩藥水,而家隻眼咁佢又教我用洗眼水,仲叫我下星期返去再俾佢睇下﹗


星期六日去長隆先麻煩,所以我佩左d one day con,睇下果日隻眼點,如果無咩事,我應該都可以戴﹗視光師話如果痛就唔好再戴﹗希望快d無事啦﹗


尋晚發生左一件事,其實而家我同Justin一齊訓果張床好細,我地都成日都講笑話一個要訓地下,咁尋晚我上左去先,我就叫佢訓地下唔好上黎﹗點知佢上到黎,勁大力推我,咁我諗住推一陣就算啦﹗點知我訓落床果時佢又迫住我,又宅住我﹗我個肚唔舒服,覺得佢玩得太耐喇......咁我就自己一個落左下面坐,其實果一刻覺得好唔開心,過左一陣佢都有叫我上返去,如果佢真係訓著左,無叫我上返去,咁我諗佢真係好唔錫我喇﹗我其實都唔期望你會好似當我係公主咁錫我﹗不過.........................唉~~唔識講﹗可能真係玩大左喇~~~


沒有留言:

張貼留言