2009年9月13日 星期日

We Love Cooking


呢排我地又多返一齊整野食喇~~


有一日整左個泰式甜品,不過又係好難食......咩事成日都好杰....=.=



上星期六就整左梅菜蒸菜心


可能我洗得耐左d搞到唔夠鹹~~~


不過都ok ga~~同埋梅菜可以切細d~~



呢個我係跟阿蘇個食譜煮gei~~


估唔到好好味~~d茄子仲要好入味同埋無散.....


先用salt、糖、生抽、豆粉去肉..(我買左10蚊豬頸肉,感覺上用油左d~~)


先煸蒜,再炒香d肉,放茄子,茄子會吸哂d油,但唔好加水,一直炆,15分鐘左右,可以加salt同糖最後加蠔油﹗Yeah~~成功~~



Justin就負責雞軟骨~~


都好好味ga~~加小小檸檬汁仲正........



呢個雞湯唔係我煲ga~~係ustin公司送ga~~


不過好油.........


好開心,我地本身有d嬲對方ga~~不過煮煮下就咩都唔記得lu~~~



好耐之前整過煎雞柳,不過煎得太耐好老,同埋可能係冰鮮,無咩肉味.....


沒有留言:

張貼留言