2009年9月8日 星期二

等阿田收工

星期一,雖然我地已經對左好多日,不過因為我屋企返左大陸,無人陪我食野,於是就算阿田放左工要開會我都等佢收工之後一齊返屋企﹗


平時我會準時收工,不過反正都係要等,就收遲10分鐘啦﹗wahahahahaha~~


之後就響灣仔行左一陣,再搭丁丁過去上環



經過金鐘




經過中環



終於都到達上環﹗


我仲好無聊咁去偷睇一下,阿田開會,不過真係好多人,我搵唔到邊個係邊個﹗而我又怕會俾人知道......



行左西港城一陣,見無咩做就食左個糖水



唔知點解突然好鍾意食豆腐花~~~


加埋楊枝金露都幾夾wo~~好味﹗


雖然要等個幾鐘,不過可以見到你覺得好開心呀﹗有你陪返,咩都抵啦﹗下次唔洗話唔好意思要我等咁耐ga~~


等一世都等﹗


沒有留言:

張貼留言