2009年9月21日 星期一

長隆水上樂園


10:00有一班車去樂園,我地又要食早餐,又要check out又要寄行李,好彩個早餐唔好食,我地慳左d時間﹗




蘇菲同阿妹就去歡樂世界,我同sammi同佢阿妹就去水上樂園.....



入場都排左個鐘,又曬,又熱....真係feel到自己就黎病...........



入到去拿拿聲換衫.....阿妹已經等唔到要衝過去喇~~




之後行一陣影下相~~~


小朋友樂園~~

戴左one day Acuvue Tru Eye~~真係好似無戴咁...好舒服~~



小喇叭~~

俾細蚊仔玩,我地想玩下黎熱身,點知好多人排...=.=




um~~我地有排隊玩呢個game~~不過我唔敢玩呀~~

其實排隊之後要羅住塊板行上去,好高好高 (我懼高﹗已經有d腳軟﹗)但當我上到去,望住果個黑麻麻既管,OMG~~一個人我真係唔敢﹗所以最後好樣衰咁響上面行返落黎﹗



全日黎講如果計機動遊戲我只係玩左呢個﹗

有人陪住好好多﹗haha~~at least 唔驚~~

都幾好玩ga~~不過又係排一個鐘,玩一分鐘﹗仲有要自己拖個水泡上去﹗勁重.....



同埋響呢個戲水池仲有人造浪玩過~~~



好多人都好鍾意呢個菠蘿﹗裝滿左一大桶之後就一次過倒落黎﹗




wow~~~



下次我要住長龍酒店

1. 近

2. 唔洗排

好好多﹗



其實感覺上水上樂園好細﹗如果有心機真係可以樣樣都玩得哂﹗不過有d真係望到都驚...

入面野食都唔係好貴﹗$2x一個餐,雖然都唔好味﹗



玩到4點幾係時候要返酒店喇﹗5:50返香港lu~~

蘇菲同阿妹個戰利品﹗



我地無lala俾架車走左,好彩最後6:00果班都肯車我地返香港~~~


好無聊~~咁都要影一影~~



9:15 終於都返到香港喇~~

我同蘇菲仲有佢阿妹去左食金水﹗




我感覺水準都幾好﹗


新鮮﹗同埋好味﹗

 


 


 

貓腳印3文魚子﹗

 


 

總括黎講呢2日都開心﹗

掛住Babe

2 則留言:

  1. 唔.. 唔.. 想問下 你地 用咩野 相機影相呀..??
    可以拿相機入去嗎>>
    唔係好多野玩呀..
    我  book 10 月3 日 晚 hotel 呀!!我都唔知道應該 3 / 4去水上樂園玩好呀! 因為 4 日返 hk 家啦... 怕玩完水上樂園 沒有 地方 沖涼呀  

    回覆刪除
  2. 我用普通相機ja......好快咁行一圈影左相先,之後放好部機先慢慢玩﹗其實果度好多人影相ga.........我覺得3號去玩好d,因為玩到夜一夜之後返酒店沖涼,4號可以去第2個樂園,玩到晏晝就返hk~~

    回覆刪除