2009年9月12日 星期六

因為個黑糖面包.........


我一向都唔係太鍾意美式食物~~太肉


同埋我已經極小食牛ga la~~


但因為個黑糖面包.........Happy Friday我地去左食Outback Steak House


Justin真係好鍾意......


算啦~~我食d菜都ok gei~~



太鹹喇~~Justin話係咁既味ga~~係我唔識野....=.=



例叫芝士薯條~~


其實都好味gei~~不過2個人食太多喇~~


我應該食左10條左右啦﹗應該有.....



haha~~我食左一啖,其他都俾Justin KO 左....



五成熟安梧斯牛扒~~加Sweet Potato同埋焗薯....


總之呢餐就好多薯啦﹗


個Sweet Potato好好好好好好味~~好鍾意....而另外個焗薯就係我食gei~~都食左大半ga~~


話說隔離台有4個媽咪,再隔離台有4個囡囡,d 囡食完之後開始玩喇,係追我逐,咁嘈小小都ok gei~~不過當佢地開始玩d汽球我就真係有d驚喇~~


佢地仲話要抓爆d波,我就同Justin講如果真係我一定大叫ga~~


雖然最後其中媽咪都有同我地講唔好意思,不過感覺多小朋友就會好嘈好嘈.....=.=


生都係一二個好喇~~~


沒有留言:

張貼留言