2010年3月27日 星期六

魔術手與鐵人28

上星期我要搬office,都幾忙。


連星期六都要返工﹗


搬office真係好多野煩,不過呢d野都係遲d先講﹗


星期五Justin同我去左旺角食飯,去左朗豪坊隔離個朗晴坊樓上既一間cafe~~~



佢話學左一個魔術要表演俾我睇﹗


呢排唔知做咩鬼鬼馬馬成日表演d魔術仔我睇﹗


上次就用象根,今次就用啤牌~~


好神奇ar~~佢扮野話自己記得哂d牌


先反30隻出黎,第一行反一隻如果係3仔就再反7隻,如果係6仔就反多4隻


第2、3行都係咁............


之後加埋第1、2、3行既牌總和,Justin可以估到果隻係咩牌,好叻ar~~


個magic pt 係.........唔講得~~



佢又話唔餓喇~~


2個人食一個餐,個意粉都ok~~


南瓜好好味~~



呢個焗薯好salty ar~~


salty 到食唔到﹗


之後我地轉左沙律~~


食完我地就過左去太子,佢約左d fd打牌,我諗住陪佢一陣,點知我都打到成6點先走......=.=


唉,可能太眼訓喇,我地輸左成500蚊ar.....><


而我星期六係要返工ga~~


Justin送左我返屋企已經6:30,而我係需要7:15起身ga~~


訓左9個字估唔到全日都好精神....=.=


由8:30 一直stay到5:30....


6點要過去cwb返學,我真係超勁ar~~


不過上堂上左一個鐘,我真係頂唔住lu...


全程訓左,所以上左一半我就去搵Justin喇~~


我地食左小小野,我就訓喇﹗


訓到第2日2點,之後食完野又訓.....=.=


真係好得人驚ar~~


1 則留言:

  1. 成功之原因,在不屈不撓
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除